poniedziałek, 15 października 2012

Wybrany

Ostatnie godziny to była już spora nerwówka. Spływały powoli wyniki z kolejnych osiedli  a komisja ze "Wspólnego Domu" ciągle milczała. Nie wytrzymałem napięcia. Poszedłem pobiegać. Chęć poznania wyniku  zeżarła mnie już całkiem na dziesiątym kilometrze. Do tego czasu zdążyłem sobie ułożyć trzy wersje tego posta: na wypadek porażki ("Nie tym razem"), sukcesu oraz totalnie wyfantazjowanej na okoliczność...braku ogłoszenia wyników ;-) Skróciłem trasę i dotarłem pod drzwi lokalu dokładnie w chwili, w której członkowie komisji wyborczej wywieszali wyników.

Przez moment trudno było mi uwierzyć w to co zobaczyłem; 238 głosów, trzeci wynik z piętnastu wybranych kandydatów. Szok był już jednak zupełny gdy uświadomiłem sobie, że weszła cała ósemka współpracujących ze sobą podczas kampanii. 

Ten wynik traktuje jako ogromne wyróżnienie. Jest to dla mnie jednoznaczny dowód zaufania ze strony mieszkańców osiedla "Wspólny Dom" To również zobowiązanie do tego aby następne cztery lata wykorzystać jak najlepiej i zrobić jak najwięcej się da. Pragnę tym wszystkim, którzy na mnie zagłosowali z tego miejsca bardzo serdecznie podziękować. 

Ukłony do samej ziemi należą się również tym, bez których wyborczy sukces absolutnie nie byłby możliwy; Marcie Gabryś, Ani Ostaszewskiej, Wojtkowi Smukale - nowym radnym, z którymi miałem przeogromny zaszczyt i przyjemność tworzyć zgraną i doskonale współdziałającą ekipę. Wierzę, że to dopiero początek naszej wspólnej pracy. 

Na koniec specjalne podziękowania dla Aleksandry Sławińskiej, która wraz z Karoliną Gustaw, tworzyły fantastyczny, pracowity i skuteczny sztab wyborczy. Olu, mam u Ciebie ogromny dług :-)

Dziękuje również wszystkim  tym, którzy przez ostatni miesiąc wspierali dobrym słowem :)

Z ekscytacją myślę o pierwszym posiedzeniu nowej Rady Osiedla "Wspólny Dom"

13 komentarzy:

  1. WYstawisz swoją kandydaturę na przewodniczącego RO?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na spotkaniu z osobami, z którymi współpracowałem przy wyborach mam zamiar to zaproponować. Jeżeli uzyskam ich poparcie, to tak.

      Usuń
    2. Co z przekazaniem diet na cele charytatywne?

      Usuń
    3. Tego również jeszcze w swoim gronie nie uzgadnialiśmy. Dla mnie to jest sprawa do przemyślenia.

      Usuń
    4. czemu tak prosta sprawa zajmuje wam tak dużo czasu?

      Usuń
    5. Wybory były wczoraj, oficjalne wyniki dziś, nieformalne spotkanie radnych najpewniej dopiero w ciągu kilku najbliższych dni. A spraw do omówienia i ustalenia jest wiele. I to wcale nie jest najistotniejsza z nich.

      Usuń
    6. Jakie to sprawy?

      Usuń
    7. Juz po wyborach. Wiec jakie to sprawy? prosze ujawnic..

      Usuń
    8. Rada w dalszym ciągu się nie zebrała. Obecnie czekamy na rozpatrzenie przez Miejską Komisję Wyborczą protestów wniesionych odnośnie przebiegu wyborów

      Usuń
  2. To była przyjemność rozdawać artykuły wyborcze takiego kandydata ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobno dzisiaj spotkanie organizacyjne wszystkich RO.

    OdpowiedzUsuń

Byłoby bardzo miło gdybyś podpisał się pod swoim komentarzem imieniem lub chociaż nickiem